Snart midsommar!

Ja, nu är det snart midsommar. Tiden går så otroligt fort, det är ju bara 1 månad kvar idag. Igår bokade vi en villavagn på Ekerums camping där vi ska tillbringa midsommarhelgen. Det blir mina systrar med respektive som ska vara där . Det är nog 10 år sen vi firade alla 3 på samma ställe så det ska bli trevligt.

Eftersom det bara är 1 månad kvar till midsommar betyder det att det är semester lika snart. Det ska bli så skönt att vara ledig en hel månad, blir ju ngr dagar till eftersom det är midsommar men det är lång tid ändå! Det hade ju iofs varit skönt att ha en lite senare semester men då hade jag fått ha semester utan Morgan så det fanns inte så mkt att välja på. Det enda vi har planerat in är en vecka på Gotland, ska bli superskoj. Har aldrig varit där och haft tråkigt så det blir nog kanon iår med. Ska försöka få med Morgan till Tofta i rimmlig tid iår så man slipper leta efter en tom yta. Förra året när vi skulle åka dit sa jag att man måste åka dit typ vid 10 annars blir det fullt. Morgan trodde så klart inte på mig så när vi kom dit vid 14 tiden kan ni ju gissa själva hur mkt plats det fanns kvar. Vi fick nästan ligga uppe på gräset istället för på stranden, så iår ska iaf jag åka dit vid 10 :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0