Lättlurad

Jag klagade på min kompis härom dagen att hon var så lättlurad och alltid köpte ex 2 för 3  även om hon bara behöver en. Igår visade det sig att hon har dragit med mig på det också. Vi fick 20% rabatt på H&M och så klart gick vi dit och hittade en massa nya kläder, trots att vi inte ens behövde det. Som tur var handlade hon för mer än mig, har fortfarande lite dåligt samvete sen vi var på kosta outlet förra helgen. Jag shoppade nog för en tusenlapp mer än henne. Hade lite dåligt samvete, mest för min egna del eftersom jag har lovat mig själv att spara men skitsamma. Man måste ju får unna sig lite, dock tänker jag så varje månad :-).

Idag är jag ledig och det är så skönt. Ska hem till en kompis och softa lite. Som tur var bor hon inte i Kalmar så vi har ingen möjlighet att shoppa. Tänkte först när jag vaknade på morgonen att jag skulle vara duktig och gå på gymmet men jag orkar inte. Kanske kan få med henne ut på en promenix så man får lite motion.

Helgen för övrigt blir lugn, vi ska hem till päronen på söndag och fira mamma. Har köpt en bok som jag vet hon vill ha. Hoppas bara att den kommer idag annars blir det svårt att ge den på söndag!

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet hur det är, är likadan själv... ;-)

2008-03-10 @ 18:27:52
Postat av: Malie

Hejsan!! tack tack... nä, det är inte särskilt många timmar nu i början men jag är väldigt glad eftersom jag kämpat för ett butiksjobb i 5 månader... Så det ska bli superkul!! Jag börjar på måndag! ;-)Kraaam

2008-03-11 @ 11:28:41
Postat av: Flipp

Haha, menar du att du fått dåligt samvete av att shoppa?? Har jag svårt att tro, du är shoppingexperten ju! Hur blir det med födelsedagsfesten??

Vi syns!

2008-03-12 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0