Kanonhelg!

I lördags fyllde min kära sambo 30 år, han är gammal som gatan nu :-). Självklart firade vi detta men på ett lugnt sätt. Jag hade lurat i honom att han var tvungen att packa ner träningskläder, underställ och handduk för att det kunde blir lite svettigt. Han gick och undrade och undrade och han tappade allt mer sugen inför helgen märkte jag på honom. Han fick för sig att vi skulle till Nybro och göra ngt jobbigt, men när vi inte klev av där i fredags började hjärnan jobba för fullt, vad kunde jag ha hittat på. Han sa till sist "- Jag skulle bara vilja ligga hemma i badet". Väl framme i Växjö som var vår destination började vi gå upp mot stan. Vi gick först förbi stadshotellet men jag vände och sa nä men här ska vi ju in! På rummet väntade en väl kyld flaska champagne, en korg med frukt och choklad. På sängen låg det härliga badrockar och på rummet fanns det även jaccuzi. Man kan säga att han blev mkt överraskad men ändå lättad att det inte var ngt jobbigt han var tvungen och göra. Det blev superlyckat och vi hade en jättemysig hotellvistelse. Förutom att jag forfarande var supertäppt i näsan och hade glömt sprayen hemma, men det blev bra ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Malie

Ååååå.. det låter ju jättemysigt!! ;-)

2008-03-17 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0