Tiden går så fort!

Idag är det redan onsdag, dagarna bara rusar fram. Har inte hunnit med så mkt den här veckan än så länge då jag har jobbat kväll. Idag ska vi ialla fall gå och handla på maxi vilket känns roligt för omväxlings skull. När man jobbar 6 dagar i sträck är man glad att det finns ngn ork till ngt annat.

Jag ska testa på en ny sak nu när agusti månad börjar. Jag ska ha köpstopp på kläder, smink, hudvård och allt annat som jag köper till mig själv. Det enda jag får handla är saker till hushållet. Tror det kan vara rätt smart att spara ihop lite pengar nu till hösten. Då kan jag shoppa loss en rejäl höstgarderob när vi åker till Göteborg i oktober. I agusti vet jag ju ändå inte vilka kläder jag känner för när hösten verkligen börjar så det är mkt bättre att vänta.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0