Lasse i mitt hjärta!

I Våras när Morgan och jag hade kalas fick vi biljetter till Lars Winnerbäcks konsert som ägde rum igår. Jag blir helt överlycklig varje gång jag ser honom live. När han började spela första takten i första låten blev jag helt salig, och jag minns inte ens vad låten hette med guuud så bra det var. Jag har inte lyssnat på Lasses senaste skivor så jättemkt utan jag gillar de första han gjorde runt 1996. Den första delen av konsterten bestod mesta av hans nya låtar så till dem fick man bara stå och lalla med men sen när de äldre låtarna kom då......Jag kan inte riktigt beskriva känslan men jag stod mest och hoppade och skrek med i texten. Många av hans lyssnare idag har ju bara hört hans nyare låtar så det var typ bara jag som stod och vrålade, ialla fall där vi stod. Morgan höll sig rätt neutral eftersom han var tvungen att se till att jag inte hoppade in i ngn. Min nya favoritlåt med Lasse är "För dig", han gjorde den så jäkla bra live. Jag är fortfarande lyrisk :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0