Träningsvärk

Igår var jag på BodyStep och det märks ju att man inte har rört sig på ett tag, ialla fall inte i det tempot. Tog mig igenom hela passet, men det som känns så hemskt är att jag en gång i tiden har varit super aktiv och fixat step hur lätt som helst..förstår inte vad som har hänt :-) På onsdag blir det vattenworkout och jag hoppas att det blir lättare, men eftersom jag är lite skeptisk mot vatten och typ kan simma 25 meter så kanske jag drunknar....

Idag måste vi ta oss ikragen och handla lite mat! Förra veckan var vi så dåliga, åt snabbmat varje dag på jobbet! Dessutom så ska jag testa en sån där detoxkur, alltså utrennsning av slaggprodukter i kroppen. Man ska tydligen känns sig mkt piggare efter en sån, förhoppningsvis så försvinner min huvudvärk.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie M

Jag vill oxå ha träningsvärk!! =) Nu för tiden har jag bara ont i knät och det irriterar mig väldigt... Kunde knappt gå upp för trappan igår.. *sur* Så att kunna gå på ett pass och få träningsverk är rena rama lyxen tycker jag... ;-)

2008-01-15 @ 11:34:35
Postat av: Marie G

Ja jag har ju problem med mina behinnor så stepen får jag nog ta det lugnt med ifortsättningen känner jag :-) yoga är nog min typ av träning! Kramar

2008-01-15 @ 13:09:13
URL: http://mugge.blogg.se
Postat av: Marie M

Tänkte passa på att önska dig en trevlig fredag och en riktigt trevlig helg!! Kramis

2008-01-18 @ 08:46:27
URL: http://minnemmi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0