Tiden går för fort!

Jag hinner aldrig blogga! Har lite dåligt samvete för att inte blogger uppdateras varje dag, ska förska bättra mig!
Så vad har hänt sen sist jag skrev...Jo, Morgan och jag Wiiar på som vanligt...jag har fastnat för Wii sports, bowlingen kan man verkligen köra om och om igen. Det som triggar ännu mer är att tex. på bowlingen så när man når en viss poäng på sin gubbe får man ett klot med stjärnor....de tycker jag är lite coolt! Väntar med spänning på vad som händer på tennisen, man kanske får ett racket i guldfärg :-).

Sen har jag beställt en ny tfn som landade på pressbyrån i eftermiddags...dessvärre så jobbar jag sent så jag kan inte hämta den fören imorgon, men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge :-)

Veckan blir lugn annars tror jag, hoppas på att bli av med min huvudvärk som jag går med typ hela tiden! Verkligen inget roligt, men man kan ju hoppas på att den försvinner snart!

Ha d gott!


Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår att Ni fastnat i Wii!! Ni är nog inte ensamma! Själv längtar jag efter Singstar! men vi får väl se när det kan tänkas hända! Hoppas telefonen blir bra!
Kramis

2008-01-07 @ 18:39:21
URL: http://minnemmi.blogspot.com
Postat av: Marie

Åhh singstar, de vill jag också ha! Väntar på att de kommer till wiiet...men vi ska köpa guitar here, riktigt skoj de med :-) Kramar

2008-01-07 @ 20:12:19
URL: http://mugge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0