Onsdag

Så var det bara onsdag, hade hoppats på att de skulle vara kanske fredag eller något sånt! Klockan är nu 06.28 och jag sitter på jobbet. Har nog ialla fall sovit en 2 timmar inatt så sova har jag ju gjort, eller inte. Det värsta är att jag inte är trött...undrar hur pigg jag kommer vara framåt lunchtid!

Jag är fortfarande väldigt nöjd med telefonen. Minneskortet som skulle vara på 128 mb visade sig vara ett 512 mb när jag kollade på det, en trevlig överraskning. Jag hade ju tänkt att gå och köpa ett 512 mb senare eftersom telefonen i sig var ett kap så spelade det ingen roll med minneskortet, men nu har jag ju ett :-)

Hoppas på att dagen blir lugn och att jag orkar med allt som ska göras!

Kommentarer
Postat av: Marie

Piuuuhh... det låter tufft... jag har inte heller sovit bra i natt, kanske typ 2 h som du... än är jag inte trött, men tröttheten har ju en viss förmåga att bara kunna slås på... ;-)
Min bror fick oxå ett 512MB minneskort till sin W660i när han beställde från hemsidan, det är verkligen en positiv överraskning!
Kämpa på! Kramar

2008-01-09 @ 12:20:35
URL: http://minnemmi.blogspot.com
Postat av: Marie G

Ja det är inte skoj, fast man ska väl inte klaga när man väl får morgontider, de växer ju inte på träd direkt :-) Kramar

2008-01-09 @ 14:53:01
URL: http://mugge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0