Ny telefon

Idag har jag äntligen hämtat min nya tfn, den är så röd och fin. Har inte hunnit börja leka med den än, tänkte att det kan vara bra o ladda upp den innan jag börjar använda den. Morgan har tjatat om att jag måste ha en walkman telefon så jag hoppas verkligen den är så bra som han får det att låta.

                        


18:35: Jag är fortfarande nöjd med min tfn. Än så länge har jag inte kastat den i väggen ialla fall! Det som jag blev positivt överraskad av är att spelet Tower Bloxx finns på telefonen, ett trevligt tidsfördrivande spel! Kameran fungerar också kanonbra vilket är bra för då läggs det ju fler bilder här. Jag har fortfarande in testat mp3-spelaren så jag får be Morgan ladda hem lite bra låtar, så jag har lite o lyssna på när jag är ute och går. Det positiva för honom är ju att han inte länge behöver göra mig sällskap när jag går ut!


Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tror att du kommer att bli supernöjd med telefonen! ;-) Min bror har den och han tycker att det är en kanontelefon! Kramar

2008-01-08 @ 14:21:53
URL: http://minnemmi.blogspot.com
Postat av: Marie

Ja jag hoppas det iaf! Min LG har ju varit hopplös.

2008-01-08 @ 15:55:16
URL: http://mugge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0