Ledig dag

Idag har jag varit ledig hela dagen..så otroligt skönt att inte ha ngt inplanerat! Vaknade runt 10 snåret och käkade lite frukost. Därefter drog jag till gymmet och körde en timme, kändes som man måste vara lite nyttig trots att det är ledig dag! Men jag hann precis hem för att slänga ihop en enklare lunch till Mojje och mig, det verkade som han var nöjd. Jag tolkade det som de ialla fall eftersom han sa att han helst skulle vilja ha mig hemma på heltid så jag alltid kan fixa lunch till honom! Det är ju egentligen inte så dum idé så länge han ger mig en 5000 kr i veckan så jag kan shoppa :-)

Nu är det ialla fall slappa kväll som gäller..Mojje ska snart hämta sushi och det ska bli så gott, de var flera veckor sen sist!                                                           
                                                                       


Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Johan

Sushi, har velat prova såå länge men inte fått tummen ur (vågat)!

=)

2008-01-21 @ 20:27:34
URL: http://grebom.blogspot.com
Postat av: Marie

Det är så gott, ni måste testa det! Sushin i Kalmar är enligt mig den bästa av alla de jag har testat..

2008-01-21 @ 21:07:58
URL: http://mugge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0