På inredningshumör!

Så var helgen avklarad, jag har faktiskt lite pengar kvar från Göteborgstrippen även om det blev en hel del shoppande! Tyckte jag var värd det så skitsamma. I storstaden finns det ju även en massa inredningsbutiker som inte finns hemma tex Bolagret där vi hittade en del. Vi kom hem rätt sent igår men Morgan skulle ju så klart få upp allt på en gång. Vi köpte gardiner som vi hängde upp på väggen ( mkt smidigare än tapetsera). Fast hängde är nog inte riktgt rätt ord utan Morgan mer spikade upp dem på väggen, men det blev bra! Vi inhandlade även kuddar som matchar gardinerna. När vi väl var färdiga med det var väl klockan kanske 22.30 och trötta som vi var la vi oss. Vi låg en stund och studerade våra nya inköp men det var något som inte kändes bra så jag kom på att vi kanske skulle flytta om sängen, så det gjorde vi. Dock fanns det ju en hel del damm bakom där så fram med dammsugaren. Till slut var vi färdiga och då var väl klockan kanske 23.30, jag var helt slut. Allt blev ialla fall jättebra!

PS. Det kommer bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0