Glömt att blogga!

Jag har blivit bättre på att blogga  i år om man jämför med förra året men idag kände jag att det har gått lite för lång tid sen sist. Det har hunnit vara helg och bli en ny vecka ju. Jag har hunnit beställa en massa kläder från HM som jag hoppas kommer snart. Har även hunnit lägga en order till Oriflame på en massa smink så därifrån kommer man ju också få en fetfaktura. Det positiva med den beställningen är att jag fick in en massa andra beställningar fr folk som har tittat i min oriflamekatalog och också har hittat en del trevliga produkter. Så det blir till att leverera lite varor sen.

För övrigt så händer det inte så mkt denna veckan...jo melodifestivalen :-) Tycker det var synd att inte Jonsson & Häggqvist gick vidare. Jag är inget superfan till Carola men det här uppträdandet var faktiskt riktigt bra! Får väl bara hoppas att de går vidare fr andra chansen!

Ha d gutt!


Kommentarer
Postat av: Marie

Å, har du med beställt från H&M! Vad kul!! ;-) Jag längtar efter min jacka... längesedan jag trånat efter ett klädesplagg, men detta kanske är början på något nytt...?!
Personligen är jag överlycklig att Carola inte gick vidare i melodifestivalen, hon är väldigt duktig men hon är en fruktansvärd diva. Jag hoppas och tror att stora delar av svenska folket har tröttnat på dessa divalater. Jag är superglad att Sanna Nielsen gick vidare! Kul att se Carolas min med när de gick till andra chansen... hihi..
Angående shoppandet, kanske vi ska ta det en dag när vi har lite mera tid... trist att behöva stressa liksom... ;-)

2008-02-20 @ 11:51:30
URL: http://minnemmi.blogspot.com
Postat av: Marie

Då tycker jag att vi bokar den 14:e!! Kramisar

2008-02-20 @ 14:09:15
URL: http://minnemmi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0