Födelsedagstips!

Åhh jag har brist på idéer..Vi ska fira min mamma nästa helg och jag har ingen aning om vad jag ska köpa el göra. Jag hade en tanke om att göra en kalender till henne med kort på oss alla, såg en jättesnygg mall på kalender i en pysselbok men frågan är bara när jag ska hinna det. En annan tanke var att köpa en massa spa-aktiga grejer och ha en lite spadag, alla vi syskon och hon. Det är så svårt och hitta på ngt bra, men jag vet att hon uppskattar mer saker man kan göra än saker att få i hand.

Jag får spåna vidare, men om ni har ngr idéer så är jag öppen för förslag :-)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Morgan

Jag tror på spa..det skulle hon nog uppskatta mycket tror jag!

Att bli ompysslad och skämma bort sig är något som man ju alltför sällan unnar sig

2008-02-29 @ 11:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0