Alla hjärtans dag!

En väldigt överskattad dag egentligen, varför ska man visa de man tycker om att man tycker extra mycket om dem just den här dagen?. Förstår inte det, men bara för att det är den här dagen idag så ska Morgan och jag gå och äta på Kronan ikväll.Vi har pratat om det så länge men kommer aldrig iväg, så det var ju en ganska bra anledning till att äntligen gå dit när det är den röda dagen! Om jag ska vara ärlig brukar jag faktiskt köpa presenter till nära och kära på alla hjärtans dag men det är nog mer för att det alltid har varit så! Personligen tycker jag det är trevligt att få presenter även om det inte är jul eller födelsedag!

Igår var vi och köpte en sån där stor fitnessboll. Nu jäklar ska magmusklerna tränas. Dock måste jag nog öva upp balansen lite, lyckades inte jättebra igår eftersom jag rullade av bollen hela tiden!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0