Utmaning

Utmaning

Den här utmaningen vandrar runt på "allas" bloggar just nu, varför inte hänga på?

1) Vad åt du till frukost?
Mjölken var slut så inga All bran där, bara 2 mackor.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du själv får figurera på bilden.

Går inte, är på jobbet just nu.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?

Morgan

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...

Silver.

5) När var du arg senast?

Hmm, kommer inte ihåg....

6) Ditt bästa minne från skoltiden?

Åhh så svårt, alla säger ju högskoletiden men det dröjer ett tag tills dit så jag säger högstadiet.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?

Alla blondiner som gick och divade sig i korridoren på gymnasiet, för vad gör de idag? Jo har 2 ungar utan pappa och en icke färdig gymnasieutilbdning.

8) Yoga eller löpning?

Yoga.

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?

Det får nog bli Oxfilé....

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?

Glamour, Plaza Kvinna, Hennes.

11) Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film...your choice.

Men deckare har jag ingen koll på.....

12) Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.

Just nu "Allsång på Skansen".

13) Vem är du avundsjuk på? Eller vilka.

Alla som är miljonärer och som inte behöver jobba.

14) Din bästa revansch?

Oj så svårt, men det är nog under en tävling där jag vann mot den som var favorittippad.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?

Bästa chefen: Anna-Carin på Telenor,  Sämsta: Så svårt att säga, men alla chefer var så ÖB var så struliga så det får nog bli ngn av dem.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?

Hund el katt. Gissa 1 gång varför jag inte vill äta husdjur.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?

Göran Persson, han verkar vara en cool snubbe.

18) Kaffe eller te?

Te 

19) Skostorlek?

36

20) Hur ofta är du på IKEA?

Oj, vi kanske är där ngn gång i månaden. Beror på om vi är på inredningshumör.

21) Om du hade fem miljoner över....vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Ett hus, en bil till mig och en till Morgan. Skulle betala min utbildning också.

Jag utmanar Marie och Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0