Köpstopp!

Det är riktigt jobbigt med köpstopp har jag konstaterat. Har bara haft det i 4 dagar än så länge men det kliar verkligen i fingrarna efter att få plocka upp visakortet och göra en beställning på lite kläder och smink. Det tänker jag dock inte göra hur jobbig augusti månad än kommer att bli. Har varit på väg att beställa en dammsugare som jag har hört ska vara bra. Den är ju faktiskt inte till mig utan till hushållet, men vid närmre eftertanke är det ju inte meningen att jag ska handla till hemmet utan spara mina pengar så det tänker jag faktiskt göra.

När jag väl får handla lite sen har jag hittat riktigt fina och billiga kläder fr HM som jag tänker beställa. Tyvärr fick jag inte in ngr bilder på bloggen just nu, men det kanske kommer upp lite senare!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0