Wii fit!

Igår kom vårt efterlängtade Wii fit. Vi hade förbeställt det för hur längesen som helst och igår levererades det. Egentligen släpps det inte fören idag i butikerna men eftersom vi var ute igod tid på cdon fick vi det lite tidigare, så nu jäklar ska det tränas hemma. Det första man skulle göra var att ställa in sin viktiprofil och då räknade spelet ut den faktiska ålder som man var enligt BMI, vikt och balans bla. Jag låg ju bra till men däremot min käre sambo visade sig vara både överviktig och 37 år enligt spelet, inget av det stämmer ju men det var roligt att se hans min :-) Man ska verkligen inte ta spelet för seriöst men jag blev lite varm av att stå framför tvn och träna så helt underskattat är det inte tycker jag. Idag blir det lite mer träning men eftersom det är fredag blir bara ett lugnt yogapass!

Nintendo Wii, Wii Fit (Wii) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0