Valbrog

Äntligen helg! Nu har vi 4 dagars ledighet på raken, så skönt. I kväll ska vi till Nybban och stanna där till på fredag då det är Nybro Marknad. Kändes så onödigt att åka hem imorgon efmiddag för att åka tillbaka fre fm. Hoppas på att få med Morgan ner till Qvarnaslätt imorgon. Det är den vanliga 1:a maj marschen som alltid går dit ner, och så klart med drillflickorna i spetsen :-). De blir bara bättre och bättre och det sen jag slutade, undrar hur det kan komma sig. Det var ju jag som lyfte hela gänget!

I helgen händer det däremot inget speciellt men om det blir fint väder skulle en vända till slottsparken inte vara helt fel. Ta med lite öl och sitta och mysa lite och sen gå hem och slänga på en köttbit på grillen och dricka ett par flaskor vin! Så ser min helg ut i mitt huvud men antagligen regnar det och då blir det bara den sista delen, förhoppningsvis iaf!

Ha en skön valborg!

Kommentarer
Postat av: nalle

mjao!

2008-04-30 @ 11:39:34
URL: http://terrornalle.blogg.se
Postat av: Marie

Det låter inte helt fel... Vädret tycker jag ser okej ut... solen lyser här igen nu, efter en molning start på dagen! Kramis

2008-04-30 @ 11:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0