SÖNDAG

Och jag jobbar....känns lite segt att sitta här helt själv men jag slutar ju tidigt så det är lugnt! Det ser ut och bli fint väder idag oxå så då kanske man skulle ta sig en promenix efter jobbet.

Morgan har ialla fall varit och köpt ett paket till mig och det ligger hemma i en Kickskasse. Det skulle ju inte förvåna mig om han har lagt det i den bara för att göra mig ännu mer nyfiken. Fast när vi gick på stan och han precis hade köpt det tyckte jag att det såg ut som en sån där presentförpackning som finns på Kicks, men jag har ju inte önskat mig ngt därifrn. Eller jo, men de produkterna har jag bara sagt till mamma så Morgan har ju ingen aning om vad jag vill ha därifrån. Åhh måste jag vara så nyfiken...jaja det visar sig på onsdag vad det kan vara för ngt.

Frukost på sängen skulle inte heller vara helt fel på födelsedagen...men jag är ledig då och Morgan går typ vid 07 så det känns lite tidigt för frukost då....

Måste klura vidare på vad jag ska servera mina gäster på onsdag. Det blir nog antagligen smörgåstårta men det är ju så svårt för att det inte ska kännas för mkt till fikat efter...Lite kakor o så kanske räcker, Marie du brukar ju vara duktig på sånt här du kan väl ge mig lite tips :-)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0