Snart helg!

Usch, den här dagen har varit hemsk. Har varit skittrött hela dagen och det blir ju inte bättre av att sitta och försöka sälja i 4 timmar då. Nu är jag äntligen hemma och ska bara slappa hela kvällen! Måste vara utvilad imorgon får då åker vi till Malmö, ska bli så skönt att komma iväg. Förhopningsvis blir det fint väder ihelgen så vi kan åka över till Köpenhamn och gå runt och mysa på Ströget.

Födelsedagen igårblev väldigt trevlig till slut när Morgan äntligen kom hem, plus att min kära familj kom hit också. Mer presentkort blev det, fast på Kicks istället vilket absolut inte spelar ngn roll, finns alltid ngt jag vill ha därifrån. Fick även en berlock till mitt Tomas saboarmband. Den såg ut som en mobiltelefon så den passar mig perfekt :-).

Tyvärr hittade jag inget roligt på Make up Store så inköpet där får vänta. Tänkte gå en vända i Malmö och se om jag hittar ngt där, sortimenten ser lite olika ut fast det är samma kedja.

Ha d gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0