Måste bli bättre!

Usch vad jag är dålig på att blogga! Nu har jag ialla fall bestämt mig för att jag ska förska hinna med att uppdatera den kanske 3 gånger i veckan. Morgan har ju hjälpt mig att göra en sån fin sida så nu måste jag skriva lite inlägg. Jag tycker min nya logga blev kanonsnygg men den känns lite kuslig på ngt sätt, lite häxliknande. Och nu när det är vår kanske den skulle ha varit lite ljusare men skitsamma, den är ju snygg!

Jag fyller ju år snart också så måste börja fundera på vad jag ska göra för mat och fika. Smörgåstårta är faktiskt väldigt praktiskt och bra och inte så dyrt, fast då känns det lite mkt med vanlig tårta...hmm, får fundera lite på det. Mest nyfiken är jag på vad jag får i från Morgan. För det mesta köper han aldrig ngt som jag önskar mig och därför är presenten alltid lika spännande för jag har absolut ingen aning, så vi får väl se vad det blir :-)

Ha d gutt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Ursäkta att jag är så sen att svara... men tiden räcker inte riktigt till känner jag! Fyll bara i den koden vid övriga rabatter i steg 2 tror jag det är... så får du 50kr rabatt, om det är samma som innan... Stor kram

2008-04-11 @ 10:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0