Födelsedag

Idag fyller jag alltså år! Har sovit rätt dåligt hela natten, så när jag vaknade vid sju var jag jättehungrig! Morgan gick som tur var upp då, och ngr minuter senare kom han in med en minifrukost på sängen. Gravad lax får man inte så ofta kl sju på morgonen :-) 

Jag var övertygad om att Morgan hade varit på Kicks och handlat, men så var det inte. Paket kom från Make Up Store. Det var en jätteläcker grön necessär som var lite metallicaktig och där i låg det en massa presentkort så nu kan  jag gå dit och shoppa loss :-) Har sett en jättesnygg beauty case där inne som kostar 1500 kr, skitdyr med andra ord men nu kan jag ju köpa den utan att ha dåligt samvete. Frågan är om man vill lägga alla pengar på en väska. Behöver lite nya applikatorer också så vi får se vad det blir. Tänkte gå dit senare så uppdatering kommer!

                                                 

Tack Morgan för presenterna, du får kolla in vad du gav mig ikväll :)                                                         

Kommentarer
Postat av: Marie

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! ;-) Hoppas att du får en kanondag!!! Många kramar från mig!

2008-04-16 @ 09:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0