Segt....

Så var det alltså en ny dag, som inte känns så särskilt rolig. Det är kallt ute, det regnar och sen självklart så blåser det också...men som tur är sitter jag inne och arbetar. Idag händer inte så mkt, vi ska till Nybban senare och fira systern som fyller år.

Mitt stora problem som jag har nu är att jag behöver en ny plattång. Var hos frisören igår som visade hur man kunde locka håret med den, insåg rätt fort att jag aldrig kommer kunna göra det med den plattången som vi har hemma! Så nu börjar ett projekt att försöka övetala Morgan att vi måste ha en ny.....vet inte riktigt hur det ska gå till eftersom han tycker att vår fungerar utmärkt, dock är det till hans hår...jaja på ngt sätt ska jag nog kunna övertala honom att  den skitiga tången som ligger o dammar är kass :-)


Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Becca

Det är rätt, klart du ska få en ny plattis! hälsa honom de från mig :-)

2007-11-06 @ 11:53:06
Postat av: Frida

Nice pic! ;)

2007-11-06 @ 22:59:44
URL: http://www.fridakristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0