Kallt!!....

Nu har jag kommit fram till vad min blogg ska handla om...vädret så klart :-) Jag klagar ju alltid på vädret så det är ju rätt naturligt att vädret får sin del i denna blogg, dock kan jag ju bara rappotera vädret där jag själv befinner mig.

Igår hände det inte så mkt, vi softade bara på kvällen. Jag var superinställd på att baka bullar, tråkigt nog var inte Morgan lika intresserad av de..och lat som jag är orkade jag mig inte på ett sånt projekt själv! Han lovade däremot att vi ska baka i helgen, och när jag säger vi menar jag Morgan..jag är mer med som en provsmakare :-)

oj...nu glömde jag nästan vädret, det viktigaste! Idag var det pisskallt ute...jättefint väder med solsken och allt men riktigt kallt!!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0