Första dagen med blogg avklarad..

Jaha då har jag alltså haft en blogg en hel dag nu. Antar att det är nu man ska skriva ner sina tankar då. Tycker fortfarande att det är lite luddigt det här med bloggar, men jag antar att alla har olika syften och att man egentligen inte behöver skriva ngt vettigt. Så för er som vill läsa om min dag, här kommer den:

Dagen började med att jag gick upp, därefter cyklade jag till jobbet, i motvind..vilket jag gör varje dag och varje dag funderar jag över varför jag jobbar på Kalmars blåsigaste ö. Mina funderingar kring detta har dock inte lett till något vettigt svar, men jag antar att det kan bero på att jobbet ligger där ute :-)  Men vidare på min dag... käkade lunch med Morgan ute i blåshålet. När jag väl hade slutat cyklade jag in till stan fixade o trixade lite....väl hemma fixade vi mat och jag målade mina naglar...och nu sitter jag här framför datorn och bloggar....

Jag kan dock inte förstå varför folk skulle vilja läsa om vad jag har gjort idag, så jag måste nog fundera ut i vilket syfte jag ska ha min blogg...någon som har läst och har ett bra förslag?

Jaja, det är en ny dag i morgon, vilket betyder en ny bloggdag :-)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0