Snart jul!

Hej hopp!

Har inte hunnit blogga på flera veckor nu, tråkigt men sant! Så nu har man sig snart tagit sig igenom hela december, dock är ju pengarna slut för länge sen! Jag känner mig dock ngt mer förvirrad detta året än vad jag gjorde förra. Vi har ingen aning om vad vi ska göra varken juldagen eller nyår! Jättetråkigt att alla andra har en massa planer men det slutar väl med att vi checkar in lite spontant på hotell, som förra året!

Jag har ju blivit utmanad av Marie att lista 7 önskningar så här kommer de:

1. Att jag under våren kan gå min efterlängtade make-up utbildning.
2. Att vi hittar en lägenhet i Göteborg, och kan flytta dit.
3. Att Morgan hittar ett bra jobb i Göteborg.
4. Att jag efter min utbildning hittar ett jobb, där jag faktiskt jobbar som make-up artist och inte som ett vanligt butiksbiträde.
5. Att jag har råd att köpa GHD svindyra plattång för 2000kr, den är faktiskt superbra och lite till :-)
6. Att alla nära och kära är lyckliga och nöjda med livet.
7. Att alla jag känner får en Kanon Jul och ett riktigt Gott Nytt År.

Kramar Marie

Kommentarer
Postat av: Lessebo

God Jul Marie!

2007-12-25 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0