Och så var julen slut!

Ja, äntligen slipper man julmaten. Jag tycker det är gott en gång med julmat, men inte 5 gånger till men exakt likadan mat! Förutom maten som är god men i rimliga mängder så har julen varit kanon! Vi har äntligen fått börja använda vårt wii, och det är så roligt! Morgan fick sin eftelängtade stavmixer så nu kan han äntligen göra sina barnpurreér som han har velat göra!

Idag jobbar jag och det är mindre roligt, men det blir bra med pengar! När jag kommer hem ska jag göra chipsgratäng, får se hur gott det blir. Sen ska vi ju självklart spela WII.

Ha d!

Kommentarer
Postat av: andra marie

Hej gumman! Hoppas helgen vart bra! Längesedan du skrev nåt här nu, antar att du är upptagen med Wii!! ;-)Många kramar M.

2008-01-06 @ 21:32:51
Postat av: Marie

Jag ska bli bättre, hoppas jag! Hoppas allt är bra med dig annars!

2008-01-07 @ 15:51:48
URL: http://mugge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0